søndag, november 16, 2008

Velkommen?


Jadda.... *kremt*
Da ble det en blogg....
på meg og...

HAPPII!

*wee*


Vel, måtte jo legge ved et bilde og da (redigert by me, på mobil) *shocking cool* :O . ?
Dette er faktisk fra en (unnskyld språket mitt) en helvetes tur fra Kr Sand til Oslo. Ja, og forresten før jeg fortsetter... Jeg er en ekte og trofast

venndøl
(superCREDS til Saona og Irlin og, vi skal sette Vennesla på kartet vi!)
Så!? Jeg er en pendler mellom Kr sand og Oslo, siden jeg bor begge steder på en måte. (Vennesla er sånn 20 min utafor Kr sand).
Anyway.. den, eller skal jeg heller si de turene. Jeg får så VONDT på
rompa! :O
Tenk deg, 5 timer, sittende sammen med en du ikke kjenner, sleng på en eller kansje to skrikunger, utvanna kaffe, suuuperekkelt mini toalett, som egentlig er bare til lukt, spott og spe for alle. Har sjeldent sett noen bruke det. Grusomt. Og på toppen av det hele så har jeg jo selvføgelig levd uten Mp3 spillern min siden August dette året, og med sånn ca 6 turer til sørlandet (frem og tilbake, 10 timer!!!!!) så er ikke det akkurat noe særlig for en
DANSER

Men ellers.. så er livet
H E L T H E R L I G

Ja, jeg danser. Selvlært hip hop danser i 2 1/2 år inntil Desember 07- Danser nå med Soulstars i Oslo, som en trainee, som holder til på Streetdancestudio på Nydalen. http://www.streetdancestudio.no/
Vi er som en stor deilig familie. :):):):):):):)
Kom inn på audition i Januar 08, som jeg er kjempeglad for! Hadde det ikke vært for alle dem, og spesielt Kimhye som er treneren våres, ville jeg ikke hatt alle de fantastiske og utrolig kule opplevelsene jeg har hatt til nå, og treningen jeg har som gjør meg til en stadig utviklende danser. (forhåpentligvis.. jeg gir iallefall alt jeg har.. + 90% ekstra)




s O u L S t A r S





Bildet er tatt under Norske Talenter 2008, av Don Olsen, DOAP entertainment


Siden ikke alle var med på bildet over adder jeg et til



Dette bildet er også tatt av Don Olsen, under et show Soulstars og Rrbn Tribe

hadde på Oslo Kulturnatt 08.

(De fremste i grått, er fra Rrbn Tribe, resten er Soulstars)

:D

Har masse mer å si som ikke skal bli sagt akkurat nuuh. Men ønsk meg

VELKOMMEN

da, om du er inne og titter. nå er det blitt utolig seint..over tolv på natta, typisk meg faktisk...

"på tie å krabbe unnår dænn goe dyna å legge sæ å såve"

..mmmm

Natta

:)


2 kommentarer:

Yetien sa...

Heeey Lisa... Gratulerer med din første og utrolig spennende blogg.... Wiiii...;)

Her skal jeg følge med vettu...

Måtte le av dine skriblerier angående togturene... Hahaha... Vittig.... Way to go, girl....

Goklemmer fra mamsen....

Anonym sa...

Kul blogg Lisa! Masse farger!!:D Skal lese masse, selvom jeg er så heldig å ta mye del i livet ditt ellers. hehe. løvløv!