mandag, november 24, 2008

Ja... Litt lenge siden jeg har skrevet nå, men det er rett og slett fordi det har skjedd så mye. Forrige helg hadde jeg besøk av en god del venner av meg fra sør :D:D Nance, Thoeun, David og Daniel, og Saona aka neeeeerd deluxe <3<3>

Denne helga her har jeg også hatt en visit fra kr sand...mine to bestevenninner :

<> Christina & Sophy <>

Gjett om det skal blogges om senere denne uken, venter bare på bildene.

Dette er noe du IKKE vil gå glipp av.

Stay tuned!

Nå som dansinga på O.S.S avslutter for jula snart, kom jeg til å tenke på alt det UTROLIGE gøye opplevelsene vi har hatt her, i dansetimene, utenfor og show. Kommer til å savne det vanvittig. De internasjonale instruktørene som har vært her i løpet av høsten har gitt meg så unbelievable mye.. og ikke minst utrolige fete koreografier!

Jeg vil sende

>-----------------------------(",)-----------------------<

THAT MUCH + MORE

Creds og tuuuuusen takk til

Aneta Antosova (Tsjekkia)

Rodrigo Willner (Brasil)

Mada Saladin (Egypt)

På torsdag forrige uke, etter fellestrening, gikk Vernon (som også er med i gruppa vår) og meg gjennom masse rutiner vi har hatt. Vi filmet det da... litt sånn for tull og litt for å se hvordan man utvikler seg.. :P :D right? OG jeg kunne gjort det mye bedre.. ! ! Jaja, her er det iallefall

E N J O Y

Me & Vernon - Amnesia by Aneta

Sjekk ut hjemmesiden hennes på Myspace.com :

http://www.myspace.com/princessanet

: )


1 kommentar:

maggie sa...

Wow lisa!! imponert:)