onsdag, januar 14, 2009

Nytt semester ! Weee !


Hei alle i hop.. JAAA *sukk* Nå er det blitt en stund siden jeg har skrevet. Men så har jeg vært hjemme på sørlandet for jula, faktisk siden desember. Og for å si det mildt sagt : Jeg har hatt det SABLA gøy ! :D

Fredag 9 Januar var det audition på O.S.S til dansegruppa




S*o*u*l*s*t*a*r*s




Mange oppmøtte og knallmorro ! And guess what .. Jeg, Lisa, er gått fra å være trainee i "ST-Crew" ( :P) til å komme med i hovedgruppa Soulstars :O Jippi !
Etter et fantastisk år med masse hard trening, og selvfølgelig masse latter, opplevelser show og reiser !

Thaaaank you sooo much !



Da er det duket for et nytt fabolouse semester, og jeg tripper på tå, kjempehappy som en liten unge ! Energien er på topp, og jeg anbefaler ALLE som liker å danse å komme å ta kurs ! Her har vi flere typer kurs. Mer info finner dere på


http://www.streetdance.no/



Og på Aftenpostens nettside for litt siden ble Soulstars og St-Crew intervjuet, mer om dette og info om studio som ligger i Nydalen kan du lese på


http://oslopuls.aftenposten.no/aktivitet_friluft/article139891.ece





Ingen kommentarer: